אנוש במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע , עוסקת בטיפול בפרט, משלב המועמדות לעבודה בבית החולים ועד לפרישה לפנסיה, וכן בנושאי מדיניות ובקרה בתחום משאבי אנוש בבית החולים. המחלקה אמונה על הטיפול בכלל העובדים והכולל:
• גיוס, מיון והשמה של עובדים חדשים. • הערכת עובדים. • ניהול מכרזים, מבחני מיון וכניסה לשרות. • טיפול במערך השכר על־פי הסכמים וחוקי עבודה. • פיתוח מיומנויות מקצועיות ואישיות של העובדים והמנהלים. • טיפול בעובדים הפורשים לגמלאות. • פעילויות רווחה לעובדים, כגון: ימי גיבוש, טיפול בהלוואות מצוקה, סיוע והכוונה, עזרה ותמיכה בעובד. • טיפול בפרט, קידום, דרגות, פרמיות, ניידות , כוננויות שכר וכו'. • הערכות כוח ־ אדם לשעת חירום. • גיוס והשמת בנות שירות לאומי ואוכלוסיות מיוחדות. • התאמת מבני התקן לצרכי המרכז. • ניהול תקציבי שכר. • טיפול בעובדים מול גורמי חוץ: נציבות, משרד הבריאות ומשרדי ממשלה שונים.
המחלקה מטפלת בכ־600 לקוחות פנים ארגוניים הכוללים:
• כ - 500 עובדי המרכז לבריאות הנפש. • כ - 10 בני שירות לאומי. • כ- 80 גמלאים.
היעדים מרכזיים של המחלקה:
• גיוס אנשי המקצוע הטובים בתחומם לטיפול. • הדרכה ושיפור מתמיד של מיומנויות ההון האנושי וחתירה למצוינות. • העלאת שביעות רצון העובדים. • הגברת הזדהות הארגונית של העובדים עם יעדי בית החולים ועם יעדי משרד הבריאות. • הגברת תחושת השייכות למרכז הרפואי לבריאות הנפש בבאר שבע. • שיפור השירות ללקוחות פנים ארגוניים וללקוחות חוץ. • טיפוח מקצועיות צוות עובדי המחלקה. • טיפוח והידוק הקשר עם גמלאי המוסד. • עמידה בתקציב בית החולים – התכנסות ליעדי המשרות ותקציב המחלקה.
נציבות שרות המדינה החלה ביישום רפורמה חדשה בניהול ופיתוח ההון האנושי בשירות המדינה. מטרת העל של הרפורמה היא התאמת היכולות של שירות המדינה, לצרכים המשתנים של הציבור בישראל, באמצעות יצירת תרבות, הנהגה ומכניזם מערכתי הפועלים באופן רציף וקבוע להתאמת שירות המדינה על מבנהו הארגוני, דרכי פעולתו, תמהיל כוח העבודה והיכולות של האנשים העובדים בו, לשינויים בסביבה הפנימית והחיצונית שבה הוא פועל. לצורך יישום הרפורמה הוחלט להסתייע במכוני מיון פרטיים לשם ביצוע הליכי אבחון ומיון וכן על הקמת מערך ממוחשב מרכזי אשר יאפשר תקשורת מקוונת משותפת לכל הגורמים. מכוני המיון יהוו למעשה שלוחה מקצועית ייעודית של נציבות שירות המדינה בביצוע מיונים למועמדים בכפוף למדיניות אגף בכיר בחינות ומכרזים ובהתאם לכללי המשפט המנהלי הדוגל בהגינות, יושר, שיוויון, תום לב, סבירות, איסור השרירות, חיוב שיקול דעת ממיין, שמירת סודיות ושקיפות.
מעת לעת מפורסמים מכרזים לתפקידים שונים במרכז לבריאות הנפש להלן דרכי ההתקשרות להגשת מעומדות לתפקידים השונים.
לינק לאתר נציבות שירות המדינה: http://www.csc.gov.il/Pages/HomePage.aspx
חזון - משאב אנושי, איכותי, מקצועי ושירותי, שיהווה ערובה להצלחת המרכז לבריאות הנפש לעמוד במשימות הנדרשות. ייעוד - מערך משאבי אנוש יפעל להעצמת המשאב האנושי - איכותו, מקצועיותו ורווחתו, תוך התאמתו ליעדים ולצרכים המשתנים.
בעלי התפקידים במחלקת משאבי אנוש ודרכי תקשורת שעות קבלה במשאבי אנוש:
א', ב',ג, ד', ה', בין השעות 08.30-15.30, בימי ו', ובערבי חג אין קבלת קהל. פקס מחלקתי – 08-6401550 תפקיד שם טלפון דואר אלקטרוני מנהל משאבי אנוש אלי בן פורת: 08-6401613
Eli.benporat@pbsh.health.gov.il
ס. מנהל מש"א הגב' סימה דהאן: 08-6401612
sima.asado@PBSH.HEALTH.GOV.IL
מנהלת מדור עובדים הגב' חני עזרא: 08-6401614
hani.ezra@PBSH.HEALTH.GOV.IL
רכז נושא כ"א הגב' ליטל אזולאי 08-6401782
lital.asor@PBSH.HEALTH.GOV.IL
|